[VIDEO] Bini Tak Segan Tayang Suami Jauh Lebih Tua, Umur Bukan Jaminan Bahagia

 


Bagi sesetengah orang, mereka cenderung memilih jodoh yang ‘sekufu’ bukan sahaja meliputi darjat kerja, pendidikan, agama atau harta sematamata. Malahan aspek usia juga akan ditekankan dan selalunya golongan wanita lebih selesa jika memiliki suami sebaya atau 2-3 tahun jauh lebih tua. Namun begitu, sudah pasti jarak umur bukanlah jaminan bahagia dan mungkin itulah yang cuba dibuktikan melalui beberapa kompilasi video viral ini.

Tak segan suami jauh lebih tua…Buktikan umur bukan penentu bahagia 

Walaupun memiliki suami yang belasan tahun lebih tua, mereka semua tidak berasa segan bahkan sangat berbangga berkongsikan gambar masingmasing di rakaman TikTok. Kebiasaannya, kelompok masyarakat seakan-akan gemar memandang sinis sekiranya sepasang suami isteri memiliki jarak usia yang banyak. Namun bagi wanita-wanita ini, mereka tampak bahagia sekali gus membuktikan sesungguhnya kegembiraan dalam rumah tangga bukanlah diukur melalui faktor umur sahaja.


@safiramiranda7

##zoommyface

♬ original sound - gabutszz


 

@feri_ardian23

JD aku yg suka bocil, apa di yg suka om"... hehe

♬ original sound - gabutszz


 

@indahhlestary99

😂😂 ##fyp ##lovely ##husband

♬ original sound - gabutszz

Aku budak 1999 belum nikah lagi…Jangan kata kahwin, pakwe pun takde 

Berbeza dengan wanita lain yang mungkin mahukan lelaki jauh lebih muda untuk dijadikan suami, namun mereka semua akur dengan jodoh ketentuan Tuhan. Rata-ratanya juga dilihat berkahwin awal ketika masih belasan tahun. Melihatkan semua itu, netizen juga menjadi kagum dan berseloroh sedih kerana masih bergelar single tatkala usia kian bertambah. 

@sriayun12

cintaku padamu sayang

♬ original sound - gabutszz


@vvdevi

Sukanya sama yg om2 ##fyp ##xyzbca ##fypdongggggggg

♬ original sound - gabutszz


 

@sellawatii04

jangan ##fypシ ##zoommyface

♬ original sound - gabutszz



 


Baca Juga : Messi Terlibat Keributan Usai Bolivia vs Argentina